Thursday, 10 March 2011

Hummm...

Aku sangat sayang dia...
tapi kali ni aku nangis teruk kerana dia..
Aku dh benar2 sayang dia tapi..........
air mata la peneman di hati...
andai dia tahu betapa aku cinta..
andai dia tahu betapa aku sayang....
andai dia mau aku mati utk membuktikan cinta,aku sanggup kerana aku mmg cinta...
mybe ni salah aku kerana jarang msg dia..
dia sbuk,aku sbuk...huhu...
tp...
ku masih mengharap pada cinta yang satu....
I LOVE U,EVYLIN SIMBA@MAMA

Thursday, 3 March 2011

LUAHAN

Hari ni...ku rasa dia cantik sangat2..nak pandang dia jer...tapi aku malu..hahaha....trpaksalah lihat dia sembunyi2..hihi..klalula dia tahu betapa aku masih cinta dia...huhu...
tp kn...dia wat derk je..huhu...tp,apa boleh saya buat??dia dh ada khidupan dia sndri..saya bukan saper2 bg dia..huhu...anyway...memori saya brsama dia ttap dlm ingatan sampai bila2..huhuu..:(

Monday, 28 February 2011

CINTA???

Pada pagi yang boleh dikatakan suram ni, aku melihat dirinya..cair diriku pabila terpandang akna matanya...walaupun 4 tapi suda cukup utk membuatku kelam-kabut..tp syg...dia mlik orang..
CINTA...
mengapa awk begitu menyeksakn??
sedangkan org kata cinta itu indah..
padahal aku tak pernah bahagia mecinta apatah lagi dicinta...
MENGAPA HARUS CINTA?????

Luahan Seorang Pecinta

Cinta...
Kau memang cukup indah...
Tiada kata dapat mencerminkan keindahanmu...
Aku cinta kamu..
Walau kau telah menyisihkan aku...
Aku tetap ingin kamu..
Aku cinta kamu..
Aku rindu kamu..
Aku fikir semua tentang kamu...
Telah lama aku belakon..
Berpura-pura segalanya baik-baik saja..
Sedangkan aku merana bila melihat kau dengan dirinya..
Segala yang indah dulu tetap terngiang-ngiang dalam mindaku..
Begitu merana mecinta tanpa dicinta...
Itukah Cinta??

Sunday, 27 February 2011

BENCI!!!!

Hari ni..saya meluat btul ngan sorg insan ni...tak sdar dri langsung!!!pigi mampus la!!!!

First comment

Benci aku.....Benci aku kepada seseorang...ingt dri tu dh genap umur ko ingt dh matang???wei...mka mcm tongkang dh ku nampak!!!!
P/S kepada sesaper yg terase...ni adalah luahan dri saya...